6 februari 2013

Överraskning




Har mest sovit hela dagen. Gick upp vid 17.30 och tog mig i kragen, klädde mig varmt och gick ut för att hämta posten. Har inte gjort det på hela veckan, det har min hemtjänstpersonal fixat.
Hade fått ett paket, ett grönt fint paket från Vara!
Hon är väl världens bästa den där ungen!
Paketet innehöll: godis till både oss och Gustav, en tidning, Bisolvon, halstabletter, fint kort och två viktiga nyheter från Varaslätten.
En om en godistjuv...haha!

























 



Såg den här på FB, tyckte den stämde på pricken som vi har det här hemma. Jättekul bild!
Nu ska jag bädda ner mig...IGEN i soffan och titta på fotboll. Utsålt på Friends, jag känner iaf tre som är där, Emilie, Jogge och Jogges pappa.

Heja Sverige! Tror det blir tufft, men spännande.






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar