12 februari 2013

Järfälla-Florida

Godmorgon mina vänner!
Natten på Viggen har varit ganska lugn. Lite sedvanligt smäll i dörrarna vid tretiden.
Ska strax smita in på damrummet och vimma mig lite, så gott det går.
Åker ju som ni vet direkt till Solängen för den andra utbildningsdagen.
Var inte oroliga, blir det för kämpigt med tröttheten åker jag hem såklart.
Men jag provar först!


Har min nya fina necessär med mig i natt. Visst är den fin?
Design Maddelus, och jag fick den i brevlådan förra veckan.
Rosa förstås! Jag är supernöjd!
En annan som är supernöjd är Floridafrun, fick några härliga bilden på mailen i natt.



Usa's minsta postkontor, Ingrid ska handla frimarks......eller just det stamps heter det.


Sagt hej till massor av krokodiler


Och sen förstås, plaskat runt i poolen.
Det ser så härligt ut och jag längtar tills dom kommer hem och vi får vara med på bild och filmvisning...humhumhummmhum

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar