24 februari 2013

Skvaller, mello och SOL!



Godmorgon söndag! Äntligen är helgen snart över och min favoritdag måndagen är snart här.
Denna måndagen den 25 februari 2013. För mig betyder det nytt jobb och för Rudolf att återgå, motvilligt och förslappat till sitt jobb efter nästan 4 veckors sjukskrivning.
Och för Erika som börjar på sin 5-veckorspraktik i Skanstull. 

På bilden ser ni lite ärvda skvallerblaskor som Ingrid läste vid poolhänget i Florida.
Just nu läser jag om mamma Kardashian som kollapsat, lite om Brad Pitt, Familjen Beckham och att ett s.k Weddingwar har brutit ut mellan Angelina Jolie och Jennifer Aniston.
Härliga, högintressanta nyheter.....eller inte, men kul är det att läsa.

Ska försöka ta mig ut på promenad idag, inte tal om någon PW utan mest att lufta mig lite i solskenet.
Går till vår lilla hägring, Icabutiken och köper tacosås inför kvällens tacofiesta.

Mello då?! Ska vi ens orda om dravlet?
Hade skämskudden framför fejset ända till Röjar-Ralf äntrade scenen med bomber och granater.
Tyckte ändå att rätt låtar gick till final och jag tror att Ralf kommer att vinna i Friends eller kanske Yohio, ni vet han Japankillen.
Synd att det bara är en tjej med, fast det kanske blir någon mer från Andra Chansen.
Sen vill jag bara säga en sak: Army of Lovers! Vilket jävla skämt!
Underbart att dom inte gick vidare, pinsamma jävla mimare! Sjung på riktigt eller lägg ner är min åsikt.

GRRRRRRRRRRR!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar