20 februari 2013

Daytona Beach




På Daytona Beach befinner sig nu mina USA-resenärer. Resan går in i dom sista skälvande dagarna och jag tror dom längtar hem lite...eller inte! Jag längtar efter dom i alla fall!
På fredagmorgon landar dom och jag ska inte hämta dom.

Lite bilder från just Daytona kommer här:



Micke har vunnit, tror han!
Tycker han ser lite mager ut om magen, har han inte fått någon mat overthere?
Klart han har, jag har sett maffiga matbilder.


Den här banan (inte banan som man äter) har jag faktiskt sett på bild flera gånger tidigare. Hit åker min bror i parti och minut för att titta på bilar som åker runt, runt, runt...
Min lilla fina pappa har faktiskt också varit just här! Han var med Owe till USA 1992 och han gillade det skarpt. Fast han var livrädd när någon tilltalade honom eftersom han inte kunde ett ord engelska.
Haha, lilla söta pappa!


"Lite rosé på balkongen i våran svit" skrev Ingrid när hon mailade denna bild....Jojo, svit!
Den blåa Atlanten var varm att bada i just idag. Jag gillar utsikten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar