22 februari 2013

Presents from Amerikatt



I morse kom då äntligen Ingrid och Micke hem från sin treveckorssemester i soliga Florida.
Anade att vi skulle ses fast jag trodde dom var så jetlaggade att det skulle dröja några dagar.
Blev därför jätteglad när dom kom och hälsade på redan idag på eftermiddagen.

Solbrända och fräscha var dom också dom jäklarna! En hel kasse med fina presenter hade dom med sig till oss, rena julafton.
Gustav fick sina fina gåvor först, han är ju yngst.


 Amerikanska kattleksaker, vi har lekt hela kvällen nästan! Han gillart!















Gustav är ivrig...han älskade dom amerikanska kattgodisarna med smak av musikfisk.






















Sen var det dags för mina presenter.
Och såklart vet dom vad jag gillar, nämligen plåtskyltar och Starbuckskaffe!

 Den här skylten har jag spanat på förut, i en dyr affär i Sigtuna. Mycket roligare att få den från det stora landet i väst.....tacktacktack!


 WHOOOHOOOOO! Starbuckskaffe is in da house!
Jädrar vad jag ska dricka kaffe med andakt.


Den här plåtskylten var kul! Haha, lek i trafiken barn, kul mamma, och framför allt smart!

Nu ska jag bara tänka ut bästa platserna för dessa skyltar och sen plocka fram lite spikar....ååå, vad roligt! Fast Rolf hatar när jag ska spika i väggarna.....
Tack snälla ni för presenterna, det var alldeles för mycket!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar