21 februari 2013

Bakabakalitenkaka



Gick upp lite tidigare än vad jag brukar. Kände mig utsövd och alert redan klockan 13.30.
Efter lite gos med kissen slevade jag i mig en tallrik fil och körde igång med Operation bakning 2.0.
Tänkte bjuda all personal och även mina Viggentanter på hembakat i form av en superjävlagod kokostoscakaka.
Två långpannor gjorde jag och jag hoppas det räcker. Alla kanske inte gillar kokos då det har en tendens att fastna i tänderna...
Lite bilder kommer här!


 Gustav är överlycklig! Solen skiner, han skuttar in och ut, sitter och lapar sol på verandan och ser bara så där lycklig ut!


 Kokostoscakaka, har bakat den förr och den är en riktig 10-poängare, tro mig!


Närbild på skapelsen...lekte lite med kameran bara.
 

Rolf har avancerat! Han har idag varit i garaget hela eftermiddagen....jag letar fortfarande efter min haka. Är han frisk nu?! Jag tackar gud, jobb för honom på måndag! Jihaiiii!

Nu måste jag ta itu med middagsbestyren, slit och släp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar