8 februari 2013

Lite blandat




Har inte ett något rafflande alls att berätta om idag. Jag känner mig lite sisådär, har huvudvärk och ont i nacken igen.  Fattar inte, vill bli helt frisk nu! Känner mig inte alls på topp.
Och det är något jag måste vara kommande vecka, på topp alltså, ska jobba dubbelt, dag och natt.
Blir tufft men självvalt.

Har samlat på mig lite Iphonebilder under dagen, titta om ni vill annars låt bli.


Älskar dessa godnattmess!

Grillad korv med bröd funkar som middag

Gustav leker titt-ut i klösträdet

Blombud till Rolf idag, från min mamma!




Och för er som undrar hur min lille man mår så här ett par timmar efter utskrivning kan jag berätta det. Han mår hyfsat, hostar som sjutton vid minsta ansträngning. Är inte så hungrig, ligger mest i soffan och chillar med Gustav. Han skulle ge sig ut och skotta eftersom ingen gjort det och snön är i knähöjd.
Men som tur var kom våran egen lilla polack och fixade det! Tack Niclas!

Nu blir det På spåret, lite pensionärsvarning kanske men vad fan........

1 kommentar:

  1. kollar på spåret varje fredag och jag är faktiskt 25 år

    SvaraRadera