3 februari 2013

Statusen just nu!



Nu tänkte jag sova, tittade på filmen på fyran men ack så seg och förutsägbar.
Gustav ligger i soffhörnet där husse alltid ligger, han letar efter pappa sin, Fisen.
Senaste rapporten från Avd 92 på Danderyds Sjukhus är:
  • Det har tagits ytterligare fem blodprov
  • Näs och svalgprov också
  • Och ett urinprov
  • CRP-provet var på över 200 (ska vara under 20)
  • Sparrissoppa med ostsmörgås var middagen som serverades
  • 20 % batteri kvar på mobilen
  • Personalen är snäll och hjälpsam
  • Ligger två stycken sjuklingar till på samma sal
  • Han tror han blir kvar en natt till
  • Vill ha leverans av necessär, laddare och filsingar
  • Mår fortfarande lika dåligt
 Om jag inte är värre i morgon så åker jag dit med grejerna han behöver, annars har Emilie lovat att åka.
Jag har sagt att han ska vara extra snäll och len mot nattpersonalen, helst inte ringa på klockan alls!
Själv tror jag han har svininfluensan....nöff nöff.

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar