24 februari 2013

Bra söndag!



Har inte gjort så mycket vettigt idag, mest såsat runt i fårskinnstofflorna med en kaffekopp i näven.

Rolf däremot fortsatte att chockera.
Helt plötsligt säger han att han ska åka till Emilie och Jogge för att sätta upp hyllorna.

Emilie la in en beställning på hyllor för läääääääänge sedan och jag visste inte ens att han börjat på dom. Men ibland blir man alltså förvånad. Emilie blev iaf JÄTTEGLAD med stora bokstäver och visst blev det fint.
Ska väl upp lite mer fint på dom men än så länge ser det ut så här. Har lånat bilderna från Emilies blogg.


Blev idag tipsad av E & E om en rolig sajt med roliga bilder. Var bara tvungen att låna några....










Ställde till med tacofest ikväll. Rolf hackade grönsaker, och som han gjorde det!
Tror Per Morberg hade blivit impad de luxe av det knivhackandet!
Jogge fixade till världens godaste guacamole och jag slog på stort och dukade med dom rosa tallrikarna. Fint ska det va och vi blev mätta som troll, trots att jag tjatade om att det skulle räcka till Ferry som skulle komma senare. 

Nu tittar jag och Gustav på Johan Falk, Rolf har gått och lagt sig det är ju comeback för honom i  morgon i en vindsvåning på Strandvägen......tror banne mig jag skriver "me like" här!

I morgon 8-16 jobb för mig, puh men väldigt spännande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar