10 mars 2013

Italienskt idag!



Söndageftermiddag och Rudolf sover middag i soffan. Jag är i köket och förbereder en liten sittande söndagsmiddag för alla mina favoriter.
Jasmine flyger inte hem förräns senare ikväll och såklart vill vi bjuda henne på hemlagad brakmiddag a´la Pettsson.
Line up för kvällens event är: Jasmine, Jorge, Emilie, Erika, Ferry (ev.), Rolf, Jag och Gustav.
Kör på italienskt, kycklingcanneloni, italiensk paj, prosciutto, honungsmelon, oliver, mozzarella och tomatsallad, parmesan, grönsallad m.m och kanske lite rött till det.
Inga rusdrycker för mig idag, jag ska vara nykter och städad på mitt arbete 20.45.
Kommer bli jättekul att se mina raringar igen!

I morgon är ingen vanlig dag för det är Emilies födelsedag, lillskiten fyller.....hhrmmmm...28 år!
och jag fattar inget. 28 år! Vi har alltså bott i Pettssonska i lika många år, jag var höggravid och hann bo i en vecka innan hon tittade ut! Tjohooo!

Nu går vi i väntans tider igen, Carlos har hunnit bli tre veckor och om dryga månaden så han här.
 En bebis i huset, attans vi måste valpsäkra!

Ska rulla cannelonisarna nu, och för er som väntar på mer bilder ifrån igår så kommer dom någongång. Tar en sablars tid att få in dom här, men håll ut! Bilden på Sean Banan i blöja är jag riktigt nöjd med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar