4 mars 2013

Bästa veckan!



Äntligen är måndagen här! Och vilken vecka jag har framför mig, har längtat efter just denna vecka.
Mycket på G nu. Hittills idag har jag sovit länge, ätit frukost, sovit lite till, fixat en ny Playlist på Spotify "Mello 2013", frostar just nu av frysboxen och nu är jag på gång med lite kaffe för att senare bege mig ut på ett hemligt uppdrag söderut.

Veckan för övrigt har mycket att bjuda på:
  • Jobb i natt, första natten på Solängen. Dom åtta första boende flyttar idag och jag har på känn att dom första nätterna kan bli lite lätt röriga. Eller inte, kanske dom gamla är helt slut efter flytten och nya intryck så dom sover som stockar. Spelar inget roll vilket, jag är laddad i alla fall och har längtat till denna dag. Kul att få träffa sin "gamla" jobbarkompisar igen.
  • Sova hela dagen i morgon för att jobba tisdagnatten
  • Sova hela onsdagen
  • Torsdag ledig och jag kommer slöa hela dagen, kanske går ett varv med dammsugaren...högst!
  • Fredag, handling med mamma. Ja, det känner ni till redan. Sen sova på eftermiddagen för att sedan åka och jobba natt.
  • Lördag! LÖRDAG! Melodifestivallördag! Sova lite mindre för att sedan vimma sig efter bästa förmåga och sen ge sig av för restaurangbesök i Solna och sen......smäller det
  • 19.00 är vi på plats i Friends Arena på parkettplatser P 39, rad 20 och viftande med ballonger.   Kommer som vanligt bli en upplevelse som heter duga och trots pisslåtar så är stämningen och upplevelsen fantastisk. Kan bara upplevas på plats!
  • Söndag, sova......kanske tendens till lätt huvudvärk. Sen jobb på natten igen!
Så ser min fartfyllda vecka ut, eller kanske mest ser det ut som jag ska sova. Men det gör jag så gärna, sova är en utav mina bättre grenar.

Tack snälla Ann-Charlotte som är så hygglig och tar min lördagnatt!  Jag jobbar igen den när du vill, hojta bara till innan så jag är beredd!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar