12 mars 2013

flitigaewa.se


 Hunnit med en del idag så här på min lediga dag! Dagen började med att jag höll på att frysa ihjäl.
     Kallt ute = kallt inne = stela leder = grinig
Efter lite frukost och kontorsarbete åkte jag till Lottas katter för att utfodra och mocka kattlådan.
Katter kan bajsa mycket! Två katter ännu mera!
Rent och fint i lådan och ny mat och vatten i skålarna. Åker dit i kväll igen, och hänger lite med dom.


 Simba längtar nog efter sin matte. Han låg i en Ikeapåse med kläder i badrummet och jag hittade honom inte först! Musse var nyfiken och idag fick kom han faktiskt fram och nosade om än lite skeptiskt på mig.











.







Tyckte den här bilen på parkeringen hade en något udda firma. Fönster och begravningsbyrå!
Fönster och Dö!
 Jo, men det funkar säkert. Stor bil iaf, får plats med både en del döingar och treglasfönster i den firmabilen....Stapla på höjden!

Har varit i väg till Flottiljen och gjort bokslut. Lämnat tillbaka arbetskläder och blippar.
Träffade både chef, samordnare, sjuksköterskor och annat löst trevligt folk.
Ni vet redan att jag kommer sakna dom!

Gustav har fått paket av finaste hunden Elsa och hennes matte Eva-Maria. God favoritmat och roliga leksaker med mynta, han älskar mynta och fjädrar. Tackeli tack igen!

Om ni vill veta så snöar det här nu....fy fasen! Ogilla på den va?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar