20 juli 2011

Ännu en dag i livet.....


Goddagens!
Idag gick jag upp klockan 9.00 allt för husfridens skull. Rolf har ingen som helst förståelse för att man är trött och vill sova på morgonen. Nej, alla ska hoppa upp klockan 7.00 och gå på morgonpromenad. Icke!
25 års nattjobb sätter sina spår, speciellt på dygnsrytmen. Men inte ens det köper han.

Aja, ingen att orda om. Idag så vet jag inte vad som händer. Ska väl inte göra ett någe. Måste man göra något varje dag bara för att man har semester?
Kan man inte bara få vara och inte göra ett dugg?

Min fina Erika har åkt på en liten semestertripp med fina Hanna. Dom bilar just nu nedåt i landet och ska bo på ett fint slott i ett par nätter.

1 kommentar:

  1. Herregud jag som gillar att sova på morgnarna trots att jag aldrig jobbat natt (nåja väldigt lite i alla fall). Att inte göra ett enda någe det är väl precis det som är meningen med att ha semester.

    SvaraRadera