4 juli 2011

www.bloggtorka.nu


Slänger väl in ett trist och innehållslöst inlägg ändå. Har inte mycket att skriva om men lite fina testbilder på Emilie kan ni få njuta av.

Namnskyltar kan se olika ut, i både material och typsnitt. Enda likheten är efternamnet...PETTERSSON.

Annars idag då? Efter middagsvilan som infanns sej redan efter frukost så tog jag mej i kragen, ryckte upp mig och åkte jag till Willys och veckohandlade.
Blev 5 st middagar i varierad form och färg. Potatis bara en gång, maken kommer gnälla!
Emilie kom hem och åt lasagne med sina föräldrar, hon tyckte den var god. Och det var den också.

Sen skulle här motioneras. Hon drog på sej träningskläder och springskor, jag tog cykelnyckeln och Foppatofflor.
Flickebarnet sprang ända till Lejondal och jag trampade som en idiot bakom. Cyklade på Emilies cykel utan växlar. Jag hade knäna typ i öronhöjd pga den mycket låga sadeln.
Hemma igen pustade vi ut medans maken stod i köket vispande en sockerkaka.
Vet ni att sockerkaka INTE är kaffebröd/fikabröd?
Hann duscha och skicka ett mess till Ingrid om att nybakad sockerkaka var på G.
Dom kom och låtsades ovetande om den nybakade sockerkakan i ugnen.

Nu ska vi strax bänka oss framför televisionsapparaten, Johan Falk är på ingång.
Måste ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar