5 juli 2011

Fika och mys hos Lotta

Idag gick jag upp en halvtimme tidigare än tröttmössan Gustav. Han låg kvar under täcket den fryslorten.
Hade inte så mycket på mitt program idag. Blev väldigt glad när Anne ringde och bjöd på fika.
Jag kastade mej i bilen på en gång och åkte mot Bålsta.
Charmtrollet Lotta blev glad att se mej, hon tänkte nog "Aaaa, där kommer tanten som har godis till mej i fickorna!"
Och det är klart jag hade, hon fick massor med godisar sötnosen. Tänk att hon redan är 5 månader, tiden har gått fort och hon har växt så det knakar.
När jag kom hem så satt en annan sötnos på trappan och jamade, lilla Prinsen hade varit själv en lång stund.
Nu ska vi mysa en stund innan middagsbestyren. I kväll ska jag jobba en singelnatt.
Snart semester, bara 4 nätter kvar.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar