8 juli 2011

Godmorgon fredag

Hade svårt att sova i natt. Tror det beror på två saker, dels var det varmt som satan och dels hade jag sovit mestadels hela dagen.
Kanske skulle plocka undan duntäcket?
Vaknade i alla fall i morse vid 8.00. Drömde att jag drack rosévin och det kan jag fortsätta drömma om. Inget rosé i strupen på hela helgen.
Jag överlever, var så säker.

Mitt huvud är inte korrekt i dag heller. Känner mej konstig, det hänger liksom inte med riktigt...
Diagnos på det någon?

I kväll börjar då nedräkningen till semestern. Tre säkert skitjobbiga nätter har jag framför mej.
Maken verkar redan ha tagit semester i alla fall mentalt. Först gårdagens handling där han inte lyckades med en siffra rätt. Och i morse låg alla fyra paket med korvbröd kvar på köksbordet.
Blir nog en lyckad korvgrillning där på bakgården för snickarpojkarna i BLT.

Ja, det här blev ett inlägg som hette duga, trist, torrt och kort.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar