12 juli 2011

Rolf och symaskinen del 1


Här sitter då min make och sliter i sitt anletes svett för att försöka få ordning på symaskinen.
Kan säga så här.....det går inge bra! Undertråden trasslar sej och går av efter en stund.
Han mekar och mekar men nej, it doesn´t works.
Det blir inga gardiner i båten, typiskt!

Så här såg slapparkatten ut i natt när jag skulle lägga mej. Tassarna käckt på soffkudden. Han märkte inte ett dugg att jag lekte paparazzi.

Har sett Allsången nyss, tyckte inte det var så mycket att hurra över. Artisterna var väl sådär men den där Per Andersson som ibland brukar vara väldigt roligt var ikväll så pinsam.....
Tyckte inte alls det var kul.

Ser framemot torsdagkväll då Victoriadagen från Öland visas på ettan. Ja, jag kommer då sitta klistrad, vilka artister!
Alla mina favoriter såsom Carola, Eric Saade och Andreas Johnsson är med. Och sen några till för utfyllnad som typ Jessica Andersson (som för övrigt är med i alla jäkla TV-program) och någon för mig okänd snubbe.

Morden i Midsomer på TV nu, hållt på en timme och det har "bara" blivit två mördade i den engelska byn ännu.
I kväll ska jag lägga mej tidigt, är trött i kväll. Ovanligt förekommande kan tyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar