15 juli 2011

Fredag igen.


I morse vaknade jag redan vid 7.30. Gick ett varv och konstaterade att jag var långt i från färdigsoven.
Kröp ner bredvid kissen igen och sov till 10.45!

Emilie slutade tidigt idag, redan strax efter 11.00 kom glädjespridaren inhoppande.
Hon och Jogge packade lite lätt, fixade en fikakorg och begav sej mot Malmö.
Dom ska vara där över helgen och kommer hem sent på söndagkväll.
Själv så drog jag på mej kläder åt en snabb frukost och begav mej mot mamma.
Vi skulle handla på Willys idag hade vi bestämt. Hon behöver hjälp med att ta sej till och från affären.
Efter vi hade handlat så fikade vi hos henne.
Hoppas hon vart nöjd med mitt besök.

Ikväll ska jag och Erika äta sushi. Rolf ska ut på Mälaren med Niclas över helgen.
Skönt med lite ensamtid....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar