17 juli 2011

Slut på friden!

Så var det slut på denna sköna gräsänklingshelg. Klockan 18.45 var han hemma igen.
Nåja, jag får vara glad att seglatsen gått bra och han kom hem levande.
Dom hade varit i Strängnäs och haft det myspys tror jag, han säger inte så mycket.

Erika och jag har haft myskväll i kväll. Vi grillade oxfilé och grönsaker som vi åt tillsammans med pommes och lite potatissallad.
Det var jättegott, fast ett tag trodde jag att jag skulle få steka svansen på spisen i stället. Hade viss svårighet med att få till en bra glöd idag.

Precis när vi ätit klart kom då lilla Rolf hem, men han var sugen på grillad korv så det blev ett gäng sådana på grillen till honom.
Strax börjar finalen i VM-fotbollen, hoppas verkligen USA tar hem guldet.

Ja, detta var ett utav dom tråkigaste inläggen men som sagt det har inte hänt så mycket idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar