16 juli 2011

Vi är ensamma


Oj, vad jag gillar såna här dagar! När man inte behöver göra någonting, ja eller det behöver jag säkert. Finns massor att göra men jag väljer att inte göra ett dugg!
Förmiddagen ägnade jag nej åt att prova soffan. Tittade på meningslösa repriser och hetsåt bigaråer.
Sen kom Yvonne och jag bjöd generös som jag är på kaffe och Emilies bullar. Lite senare kom även Micke och Jasmine, dom fick också fika.
Strax före 16.30 fick jag således säga åt mina söta gäster att de var tvungna att utgå.
Detta p.g.a att jag skulle ut på ett uppdrag.
Ingrid hade frågat snällt om jag hade lust att skjutsa dom till Sigtuna. Det är klart jag gjorde. Dom skulle hem till några vänner på middag.
Efter en del felkörningar och letande efter en gatuadress med namnet Sofia i så kom vi rätt.
Ibland är det kul med felkörningar, hamnade bl.a på den gata där en av systrarna Graaf bor.
Ofrivilligt kändisspan kallar jag det!

På väg hem stannade jag och köpte med mej en pizza hem.....jag vet! Inget bra alls, men satan så gott!
Laga mat till mej själv vägrar jag att göra, hur kul är det på en skala?
Nu tittar Gustav och jag på bronsmatchen i fotboll. Frankrike gjorde precis mål, typiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar