6 juli 2011

Längtar.....


Nattens arbete började inte så bra. Kan sammanfattas med ett ord: RÖRIGT!
Fick ta hjälp redan klockan 21.15 av personalen i 4-huset.
Framåt 23.00-tiden tyckte jag att jag hade koll på läget iaf för ett tag sen drog det i gång igen och höll så på hela natten.
Har väl aldrig längtat som nu till semestern, jag vill vara ledig länge och inte behöva tänka på något!

När jag kom hem vid 7.20 så rasade jag i säng på en gång. Sov hårt, tungt och ostört ända till 13.30 vilket resulterade i en huvudvärk utan dess like.
Dessutom en ny bautastor, kletig vagel på ena ögat. Man är ju inte direkt snygg, vilket jag aldrig har varit men nu....ja ni skulle se?!
Åt två Alvedon och drack en stor kopp kaffe till frukost och nu ett par timmar senare känns huvudet lite bättre. Men vageln, ja den har fläskat på sej om möjligt ännu en storlek.
Blev bättre bara att få ringa till Mia och spy lite galla om gårdagsnatten också, hon lyssnade tålmodigt den raringen.

Nu är jag ledig till helgen, då börjar nedräkningen. Tre nätter kvar tills semestern. På semestern ska jag åka till Gröna Lund och åka Twister och äta langos.

1 kommentar:

  1. Din stackare. Det låter verkligen som du behöver semester. Vagel brukar man ju få när man sitter i korsdrag. Du skena väl runt så fort inatt så du fick en vagel av korsdraget när du sprang.

    SvaraRadera