1 juli 2011

Mitt lejon i benvärmare!




Här kommer då dom utlovade bilder på min finaste Prins som skulle visats redan igår. Lova att inte skratta nu...Han är jättefin!
Frisyren är den senaste inom kattmodevärlden. Skapad av en fransk stylist. Frisyren heter Modern lejonklippning med pälsbollar på bakbenen och 80-talsbenvärmare på frambenen.
Alltid när Gustav blir rakad så blir han hundra gånger gosigare än vanligt. Han spinner högt hela tiden och vill helst ligga i knät eller bli buren.
Undrar vad det beror på?

Igår kväll kom Micke, Jasmine och Fredrik på middag. Vi grillade mitt favoritkött och till det lite goda tillbehör.
Jasmine fnissade lite väl mycket åt Gustavs nya frilla.........tycker jag!
Tror hon bara är avundsjuk hon vill nog också ha pälsbollar på bakbenen.
Tyvärr var jag tvungen att åka och jobba precis när sista matbiten var svald.

Nu har jag och Gustav sovit, jag vaknade 15.30! Helt otroligt, men mycket välbehövligt.
Ikväll är vi lata, vi ska åka till Bålsta och äta. Ingen av oss orkar göra något och sen är vi sugna på lite lis i sötsul sås.

Over and out!



2 kommentarer:

  1. Åhh fyla små lättel med flitelad banan. MUMS !!! Vad gott

    SvaraRadera
  2. hehe! Han ser ut som en liten kattunge! Måste faktiskt också skratta lite, men jag gör det här hemma, så han inte hör, lilla fina missen! :)

    SvaraRadera