2 juli 2011

Grillkväll med gäster


I kväll skulle dom här sötnosarna äta tillsammans med...........

.....dom här sötnosarna. Som vanligt måste Emilie härma ett mongo när jag kommer med min fina kamera.

Och här ytterligare en bild på min förstfödda som försöker härma...? Jaaa, har ingen aning!
Annars så har det varit en trist kväll. Rolf har haft sin tysta period och har inte ens svarat på tilltal. Vet inte vad det är för generalfel på honom, men något är det och jäkligt tråkigt är det iaf.
Känns sådär när man har gäster på besök.
Nu spelar ungdomarna Bezzerwizzer, killarna mot tjejerna. Rolf sitter i soffan och tittar håglöst på en gammal Bondfilm. Gustav sover och jag har trist.
Tror jag lägger mej strax, hoppas morgondagen blir roligare.

Godnatt mina fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar