1 juli 2011

Ullared

Hallå, jag igen!
Glömde en sak.
När vi var på kinarestaurangen så satt det ett par vid bordet bredvid oss.
Helt plötsligt säger mannen: Jag tänkte att vi skulle åka en dag tidigare till Småland så vi kan stanna till i Ullared en dag. Du har ju aldrig varit där, det vore väl kul?
Fattar ni?!! En full frisk, levande make sa detta anno 2011! Tror iofs att endera var han alldeles nykär eller så var det så enkelt att han var dum i huvudet! Vad vet jag?
Jag är chockad, trodde aldrig jag skulle få höra någon sådan mening komma från det manliga släktet.

Ja, herregud en sån karl!



3 kommentarer:

  1. hahaha Ewa! Du skulle ha varit med oss, mig och F förra sommaren, då var vi på Ullared, och F gick in där alldeles frivilligt. Sen var det han som var värst där inne! När jag tyckte att vi handlat klart, ville han gå ett varv till, för "tänk om det har kommit påfyllning av varor, med nya grejor, vi har kanske missat något..."! Ja, vad ska man säga? En sån karl! :)

    SvaraRadera
  2. Glömde säga att shopping turen tog åtta timmar...

    SvaraRadera
  3. Herregud! Ska vara Fredrik till nåt sånt, har alltid tyckt han varit en rekordelig karl!

    SvaraRadera