19 juli 2011

Dags igen


Idag var alla tre troll hemma på middag. Jag hade gjort en smaskig lasagne som stod och puttrade i ugnen medans jag,maken, Emilie och Jogge for iväg på ett hemligt, lite snabbt uppdrag.
Erika jobbade på bra i köket och gjorde en god sallad och pyntade alla tallrikar med glada salladsgubbar. Hon är för söt!

Efter den goda middagen så fortsatte syslöjdsmagister Pettersson med gardinsömnaden.
Gustav ville också vara med och vägrade att flytta på sej. Fick ta till operation mutning och det amerikanska kattgodiset plockades fram.

Annars så har det inte hänt så mycket att orda om. Semestern rullar på i farlig fart, det går alldeles för snabbt det här.
Idag ska jag lägga mej tidigt, men det säger jag ju jämt och jag lyckas aldrig med det.

1 kommentar:

  1. :) Vilka söta salladsgubbar. Kanske man ska ta efter.

    SvaraRadera