12 juli 2011

Så ska det se ut!

Goddagens alla semesterfirare och ni andra också!
Idag har jag sovit till......hrmmmmmmm 10.30! Lilla maken var uppe och stuffa två varv runt Örnässjön redan klockan 07.00.
Vi har varit en sväng till Bålsta nyss. Lämnade in Rolfs kostym på kemtvätt, skulle ta två veckor!
Hallå, två veckor. Är inte det lite väl lång tid?
Så här ska en riktig caesarsallad se ut! På Åbergs Museum serverar dom Sveriges godaste Caesarsallader!
En stor latte till och gud så nöjd jag blev!
Var två nunnor där och åt. Dom beställde varsin kycklingwrap. Jag blev lite full i skratt och tankarna skenade i väg när jag plötsligt hör den ena nunnan säga till den andra: Du det här var en rejäl doning!
Nu menade hon säkert storleken på wrapen och inte alls det jag först tänkte på, jag vet inte varför jag tyckte det lät kul......?!

Vi handlade lite på Ica i Bålsta när vi ändå var i krokarna. I kväll blir det att grilla hamburgare.
Hemma hos en kelsjuk kisse. Som jag älskar denna katt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar