29 juli 2011

Katt i tratt del 32

Hej på er fredagsmysare!
Sist ni såg eller hörde något utav mej var när jag fredagsdansade för er lite tidigare idag.
Kommer bli mera av sådana tramsinlägg nu när jag laddat ner en väldig rolig app, som gör dessa små snabba filmer. Loopcam heter den och är alldeles for free!
Prova den och ni kommer aldrig ha en tråkig stund! Jag lovar.......
Såklart kommer här en snutt på en flörtande Trattkatt! Vem kan motstå denna varelse?
På tal om Gustav, i morgon kommer det stora s.k kosläppet att ske. Men icke med Arlas kossor som redan är utsläppta i Bregottfabriken utan det blir ett kattsläpp utan dess like istället!

Har nu ledsnat på sjuklingens framfart i tratt, sömnlösa nätter och jamande. Såret ser dessutom fint ut så imorgonbitti tar vi av han lampskärmen och sen öppnar vi dörren.
Är det någon som vi se detta live så säljs biljetter till detta evenemang i dörren från klockan 07.00.
Kom i tid! Tror det blir rusning......

Idag har min finaste Erika varit här. Vi fikade med bullar och kaffe. Helt plötsligt vällde det in trevliga människor, Ingrid, Micke och min storebror Owe.
Dagens middag bestod av ett besök på Hamncafeét  Våfflan i Sigtuna, det börjar vli vårat stamhak nu. Till och med gråsparvarna nickar hejande igenkännande till oss när vi gör entré.
Jag åt en god caesarsallad, Rolf en BBQ-burgare och Erika en nachotallrik.
Nu ska jag sluta med detta och försöka roa kissen lite han är uttråkad.

Ha en trevlig kväll! (Har lärt mej utav Willyspersonalen)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar