4 juli 2011

www.bloggtorka.nu



Om det är någon som undrat vart jag tagit vägen så är jag iaf här nu, om än väldigt tråkig.
Men jag har drabbats av något för mej ganska ovanligt förekommande.......nämligen......

Detta innebär att jag inte har den minsta inspiration till vare sej blogga eller någonting annat.
Har nyss klivit ur sängen, igen. Sovit middag redan innan middagen idag.
Drömde konstiga drömmar också. Dels om att min gamla Sony Ericson gick av på mitten och hängde ihop i två trådar och sen en annan märklig dröm att min pappa blev uppsagd från KF. Herregud, så man kan få till det!

Få se om jag återkommer under kvällen, annars får ni har det så bra där ute så ska jag försöka laga min bruna Ericson.


1 kommentar:

  1. Helt ok med lite bloggtorka emellanåt. Du är ju så flitig med bloggandet annars så vi har förståelse för en liten formsvacka, haha

    SvaraRadera