27 december 2012

Bättre nu



Mår bättre nu, kan inte hålla mig. Det rycker i bloggtarmen. Undrar fortfarande varför jag är så stel och har ont överallt på förmiddagarna, kickar igång framåt eftermiddagen och värken är som bortblåst!  I alla fall nästan.....
Diagnos, någon? Eller kallas det bara rätt och slätt, hypokondri?

Har blivit glad flera gånger idag:
  • Mia ringde en kvart efter förra deppinlägget publicerats. Hon muntrade upp mig! Sa något som jag blev väldigt glad för: "Jag är faktiskt avundsjuk på Solängens nattpersonal som får dig som arbetskamrat!" Fint sagt och jag har tänkt på det hela dagen, tack Mia!
  • Min absoluta favoritnattsjuksyster peppade mig på FB och jag blev så glad, tack Anne!
  • Min käre make tyckte jag skulle vila, tack Rudolf!
  • Erika och Ferry kom hem och vi åt en supergod pastamiddag tillsammans, tack ungdomar!
  • Vi åkte till Emilie och Jogge för dom ville ha hjälp med att skruva upp två hyllor.  Vi fick gofika och pratstund, tack ungdomar!
  • Bästa vännen Ingrid messade och vi bestämde att vi skulle fira nyår tillsammans här eftersom Gustav är vettskrämd och jag inte vill lämna hemmet. Ingrid fixar varmrätt, Rudolf förrätt och jag dessert. Kommer bli jättekul och jag längtar, tack Ingrid! Skriver nota för fulla muggar....min dessert går i italienskt tema.


Emilie bullade upp på julklappskakfatet

Bildskygg far men inte lika skygg dotter. Fina båda två!

 Ska sova strax, båda mina favoritkillar snarkar redan. Den ena i soffan och den andra i sitt klösträd.
Godnatt mina fina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar