15 december 2012

Hundmässan 2012
























 När jag fick syn på den här Westien höll jag på att börja gråta, den var så söt.  Finns det något underbarare?
Emilie och Jogge gullade mest med "Frallorna", kan bli en ny familjemedlem framåt sommaren kanske?

 
Man kan pynta sin gran med taxar!                                                        Mops är en favorit! 
                                                                                                           

 Bodil och Nella tror jag dom här små skönheterna hette. Påminner en del om ET, kanske!?


 Franska bulldoggmontern låg granne med mopsmontern som charmtrollet Vera precis upptäckt. 

  

k


Det fanns fina Lottahundar också. Fast såklart inte på långa vägar så fina som Lotta.
She´s my number one!


Annars så var det mest otroligt mycket folk som mest stod i vägen som vanligt. 
Det var trångt,  eländigt och varmt.
Luktade en del hund också vilket kanske skall ses som helt normalt eftersom det var en hundmässa vi besökte. 
Efter ett par timmar var vi nöjda och gick mot bilen. Nu hade det helt plötsligt blivit omslag i vädret.
Snöblask blåste hårt från sidan, min favorit...och jag mumlade fula svärord i mungipan hela vägen till bilen medans jag höll på att frysa ihjäl. HATA VINTERN!

Överlevde dock och Emilie körde försiktigt på den glashala E4:an till Rotebro där vi gjorde ett snabbt depåstopp på gyllene M:et. 

Nu ska jag tina upp i soffan iklädd Ziperall och en mugg varm glögg inom lagom räckhåll.
Skönt med ledig lördag.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar