8 december 2012

Godnatt!



Godmorgon, godmiddag, godkväll, godnatt!
Tar alla artighetsfraser i samma svep, vet ju aldrig var ni läsare befinner sig i för tidzon.

Nyss hemkommen från natt nummer ett av tre. En lugn och behaglig natt med trötta pensionärer.
Har tokspelat mest hela natten, hittat ett för mig nytt spel, Ordjakten.
Ett kul spel (inte kulspel) där man får tänka lite, snabbspelat är det också. Har spelat med främmande människor och Johanna i natt.
Testa vetja, om ni vill ha lite variation från Wordfeud och Yatzy.
Förresten jag ändrar mig, man får gnugga dom eventuella geniknölarna ganska rejält, tycker jag i alla fall. Är lite lätt klurigt för trögfattade människor som jag nattetid då hjärnan har lagt sig.

Nu lite frukost och kattgos sen sova, godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar