14 december 2012

Zorro, finaste killen!





Hemma efter en lugn och behaglig Viggennnatt. I går kväll jobbade Zorro, han var lite trött men glad när jag kom. Finns det något härligare att bli välkomnad av en glad svansviftande liten underbar varelse.
Som vanligt när det gäller små söta hundar så dök jag ned på alla fyra och stack nosen i pälsen.
Försökte ta kompiskort men höll som ni ser inte Iphonen helt stilla, blev suddigt.
Men mysigt hade vi och Zorro la sig tillrätta i mitt knä och hade nog säkert kunnat sovit hela natten där.

Nu är jag hemma hos min absoluta favorit, kissekurren. Vi ska sova en stund och sen gör Ingrid och jag ett nytt försök att julshoppa.
Förra gången blev det inställd pga det förbannade snöovädret som drog fram. 
Vågade fasen ge sig ut då!

I kväll är jag ensam i soffan. Rolf ska på julgalej med jobbet och gud vet hur det slutar.
Kanske blir magsjuka för kraken i morgon?! 

Nu sova, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar