7 december 2012

Inget att läsa....



Idag har jag inte gjort annat än slappat, hela dagen dessutom. Så himla skönt och tänk, huvudvärken försvann efter en liten powernap under filten på eftermiddagen.

Emilie kom hit efter jobbet, sen åkte jag med henne tillbaka till Norrboda för att sedan ta bilen hem igen.
Måste ju kunna ta mig till jobbet i kväll. Och ja, du är snäll Åsa S, jag vet att jag får låna din bil.




Har inte varit så aktiv med kameran idag.  Fast såklart fastnade favoritobjektet på bild. Här äter han lite skinka på diskbänken, det gillar han.
7 december idag och nummerljuset glöms som alltid bort, fast snart är det i fas igen.

Ja, det här var nog ett utav dom mest ointressanta inlägg på länge.
Så kan det bli! Nu ska jag fortsätta mitt ryggläge i soffan innan jobbet kallar.
Ha en bra helg, jag går i ide. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar