10 december 2012

SnArK



Godmorgon måndag!
Är så trött så att ögonen går i kors. Efter gårdagens toklugna natt så kom då en utav dom nätterna med lite mer att göra. Ledtråd: pigga pensionärer.
Kommer garanterat att sova gott. Får inte glömma att ställa alarmet, klockan 14.00 ska jag vara hos frissan.
Som jag längtat, håret ska bli enfärgat igen, jippie!


Nattens fika på Gripen gick inte av för hackor. Nilofaar hade köpt bakelser!
Hon ville fira att det var hennes sista dag innan hon åker till Iran i en hel månad och att Johanna slutar nästa vecka.  Att Johanna slutar är bara ledsamt....


Vi är fyra stycken som jobbar och token hade köpt tio olika bakelser! Galet! Jag som inte ens äter sånt här....men jag åt för att inte visa mig otacksam, en halv biskvie slank ner.
Gott!

Shit, vad trött jag är....godnatt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar