26 december 2012

En annan dag



Hallå i stugorna!
Snön smälter....JIPPIE! Julafton är över och vi går mot våren, värmen, solen och sommaren.
Herregud, vad jag har sovit idag då? Vaknade....hrmmmm..10.48! Som värsta tonåringen.
Är väl bara ett enkelt tecken på att jag är trött och behöver sömn.

Precis när jag skulle hoppa in i duschen kom bästa vännerna Ingrid och Micke. Jag hoppade ut ur duschen i blixtfart och fixade fika istället. Även dom hade haft en bra jul med släkt, god mat, dryck och julklappar.

Senare idag ska Rudolf och jag handla på Willys, måste planera lite middagar. Hörde ryktas om att han skulle göra pyttipanna på all kvarvarande julmat.....inte min favorit men klart det går ner.
I morgon har jag bestämt pasta!

Nu ska jag sätta mig tillrätta i soffhörnet med en kopp kaffe och kolla på JVM.
Heja Sverige!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar