6 december 2012

Snart Julgalan


Finaste kissetassarna!





























Lite bättre väderlek idag, om man nu kan kalla det bättre?
Nollgradigt och varken någon blåst eller nederbörd ser jag som tjurig vinterhatare vansinnigt positivt på i alla fall.

Gustav är också gladare, han var ute nästan en timme på förmiddagen och kom in med fastfrusna stora snöbollar under magen.

Har varit och lämnat bilen hemma hos Åsa. Emilie åkte med och levererade mig åter till hemmet senare.
Vi stannade till på Willys och handlade lite småtjafs.

Nu har det förkylda flickebarnet åkt hem igen och jag ska väl så smått börja mumma upp mig.
Har en envis huvudvärk sen igår, känner mig inte helt hundra.
Hoppas det går över innan kvällens festligheter på Friends. Ska bli kul att äntligen få se denna arena och såklart Julgalan. Oroar mig lite för julbordet, kommer bli en massa PP.
Men jag ska försöka hålla tassarna i styr och inte grabba tag i efterrätterna och julgodiset.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar