5 december 2012

Kaos eller bara vinter?



Nersjunken i soffan med en kopp te och en katt tätt intill, det är mys det!
Radio Varan fick oväntat problem mitt i sändningen, det blev strömavbrott. Detta påverkade Erika och Annas första timme och jag fattade inget.
Varför hörs det inget? Jag rattade, klickade och muttrade innan jag fick ett sms från Erika där hon förklarade saken.
Sånt som händer såklart och jag tror dom löste det på ett proffsigt sätt, dom är bra dom där blivande radiojournalisterna.

Ska lägga mig snart, blev trött och fick huvudvärk helt plötsligt.
I morgon ska jag åka till Bålsta och lämna bilen till världens bästa bilmek, Åsa. Vad skulle man göra utan henne?
På kvällen är det mitt första och Rolfs tredje besök på Friends Arena.  Julgalan med tillhörande julbord kommer bli en härlig upplevelse hoppas jag.
Jag hoppas även att den kollektiva trafiken fungerar bättre i morgon när jag ska ut och åka.

Enligt meterologen på TV4 nyss så kommer snöovädret dra bort i natt, man tackar!
Jag ser positivt på saken, en dag närmare sommaren är vi i alla fall!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar