2 december 2012

Lussekissar, släktträff och kyla



Shit! 15 minus ute och jag gillart inte! Räcker med några minus, men 15? För tok för många.
Vi har varit hos Lotta och hennes tre katter Musse, Robin och Simba på adventsfika.
Jag hade kattgodisar i fickan som dissades av alla utom Simba, han åt, om väl lite skeptisk.

Trevlig tillställning med både gott att dricka och äta. Sillgratäng, pepparkakor, lussekatter, fruktsallad m.m. och en en himlars massa olika glöggsorter. Jag drack kaffe eftersom jag var chaufför för dagen.
Är inte för den delen så förtjust i glögg, gillar den sorten man köper i vanliga affärer, alkoholfri.

 Lite bilder kommer här, höll på att glömma fotografera. Missade tilltuggen! Klantigt av mig!

 Värsta snygga brudarna.....Anne är verkligen till sin fördel på det här kortet, haha!
Line up från vänster: Gunilla, Anne, Maj-Liz, Julia och Yvonne
 Värdinnan Lotta
 Maj-Liz, Julia, Yvonne och Janne

Tack snälla Lotta för ett trevligt adventsfika!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar