20 december 2012

Bra dag idag!



Sen kväll och denna dagen kommer jag att minnas. Berättar mer en annan dag om just detta.
Emilie och jag stack i väg till Stinsen för lite tjåpping. Vi handlade lite smått och gott och sen unnade vi oss en god fikastund på Waynes.

Hemma igen och middag, köttfärssås och spaghetti. Erika hade också kommit hem! Äntligen!
Hon är sjuk stackarn, jätteförkyld och rasslig i halsen.
Sen lekte vi frissa, jag var frisör och Emilie kund. Kunden visade sig vara en trevlig kund som ville tona håret.
Oj, vad jag tonade! Resultatet blev kanon, tror vi. Hoppas det ser lika bra ut i dagsljus.
Fast jag var visst en oavlönad frissa.....

I kväll känner jag mig trött, så det blir en tidig kväll. I morgon ska jag gör något som jag inte gjort så många gånger i mitt liv, är lite nervös faktiskt.
Men det ska nog gå bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar