5 december 2012

Radio Varan idag!



Idag lyssnade jag för första gången på rekommendationerna att man skulle hålla sig inomhus och inte ge sig ut i trafiken.
Det råder klass 2 varning och det är tydligen kaos på vägarna. Dessutom i lånad bil, skulle just vara snyggt att krascha den.
Vill ju inte för allt smör i Småland riskera Ingrids och mitt dyrbara liv för lite julklappar till familjen.
När sen min omtänkssamme storebror som åker ca 50 mil om dagen i sitt jobb ringer och säger att jag ska hålla mig hemma, då gör jag det!
Är han rädd om sin lillasyster, tro?

Trist som attan och jag hatar vintern ännu mera!
Hoppas verkligen vi nu bara får till ett annat datum, mycket ska synkas med tider och scheman men det är ju några dagar kvar till lucka 24, så jag är vid gott mod.
 Så istället för shopping ägnar jag mig då istället med att vrålelda i kaminen, äta granatäpplen, spela alla mina pågående spel på Iphonen, irritera mig på snöhelvetet och titta på missade program på webben.

Ikväll är det dags för Radio Varan igen. Sändningen är mellan klockan 18-21 och världens finaste Erika är programledare första timmen. Dessutom axlar hon en ny roll, nämligen Nyhetsuppläsare.

Klicka på länken, och lyssna på dom blivande radiojournalisterna.  Dom är bra!

http://www.radiovara.se/





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar