26 december 2012

Inte någe av intresse, folks!























 Fortsätter mitt slappande, känns helt ok. I juletid är det väl ändå okej att vila sig i form?
Fast jag har faktiskt börjat att planera ett träningsprogram, googlat, chattat med Lindah och youtubat.
Ska försöka prova mig på Tabata. Verkar kanon och tror det passar mig även fast jag är nybörjare, gammal, otränad och fet. Man bestämmer liksom själv vilka övningar man ska köra och man tränar hemma. Tror det kan lukta svett på gym......
Lite hoppsasteg, knäböj, utfall, jogga på stället m.m. borde väl göra susen?
Ska forska vidare efter något enkelt och inte fullt så jobbigt. Kom med tips på övningar!

 Har tillbringat eftermiddagen framför tv-apparaten.
Tittade på när Juniorkronorna spöade skiten ur Tjeckien.
Rudolf började vanka och ville ut och lufta sig, satte på sig sin nya mössa, vi åkte till Willys för att införskaffa föda.
Tog en smygbild på maken, såg sen att den trevlige kassören Micke "Ha en trevlig kväll" kom med på bild. Ahmed Abdullah och Prusseluskan kom visst också på bild i monsterbloggen.....

I  kväll åt vi Julmat 3.0, d.v.s pyttipanna på hela skiten. Inte riktigt my cup of the, men rödbetorna var goda och det stekta ägget. Bra jobbat Rudolf, men i morgon är det jag som står vid grytorna och tillagar Leilas baconpasta med mozzarella, parmesan och basilika.....jag längtar!
Och på fredag ska vi göra pizza och testa pizzafunktionen på vår nya ugn.

Sicket dötrist inlägg.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar