2 december 2012

Tänt vare här!


Första ljuset i min fina stake är tänt. Provtände redan igår kväll för att säkerhetsställa kvalitén på dom billiga Rustaljusen.
Dom verkade okej.....mohahaha. Skoja förstås.

Annars är jag inte så skojfrisk idag. Gårdagens aktiviteter i form av städning, pyntning, promenad och matlagning gjorde att min rygg gav upp helt. Hade så ont ett tag så det faktiskt kom en tår......
Proppade i mig Ipren och bäddade ner mig i soffan, att ligga funkar bäst.
Vi tittade på Så mycket bättre, drack ett glas vin och åt popcorn.
Tokspelade Yatzy med Lindah tills ögonen gick i kors, då var det dags att lägga sig.
 Sov ganska bra ända till 5.30 då Gustav ville gå ut.
Fast han ångrade sig snabbt när jag öppnade dörren, en helomvändning sen joggade han in till sängen igen och gosade ner sig igen. Kallt för dom små kattassarna.....ska köpa Uggs till honom, så han inte fryser och en HH-jacka.......klart jag inte ska!

Idag på eftermiddagen ska vi på trevligt Glöggmys hos Lotta och hennes tre katter. Det ska bli kul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar