25 december 2012

Mer jul






Hittade lite fler bilder i min andra kamera.

Bland annat från i söndagskväll när granen skulle kläs.



Idag har jag inte klivit ur mina nya fårskinnstofflor och zipperallen.  Har varit en riktig slappardag.
Erika åkte till stan för att hälsa på vänner. Emilie och Jogge packade ihop sina julklappar och övernattningsväskor och åkte hem till Norrboda igen.
Det blev tyst, ensamt, tråkigt och som vanligt igen. Gustav sprang runt och letade, ville samla ihop flocken, men flocken var utspridd. Han undrade nog....var är alla? I går var det fullt hus och nu stilla och ensamt.


Fick en underbart fin azalea igår i blandade färger, har aldrig sett någon liknande.
Hoppas nu bara jag kan hålla den vid liv, azaleor är svårskötta har jag hört.


Förra året i julklapp fick vi biljetter till Robert Gustafssons 25-årsjubileum på Cirkus.
Och exakt precis på den dagen vi skulle gå så blev Rudolf dödssjuk!
Lite hosta och näsdropp satte stopp för honom och jag fick ta med mig Bitte istället.
Vi hade skitkul! Skrattade konstant under hela föreställning så jag nästan fick ont i magen.
Köpte därför showen på dvd till honom och nu har vi skrattat i 1,5 timme.
Den är bra! Robert är bra och det var en del grejer man inte sett förut faktiskt.


Länge sen Gustav var med på bild, haha! Han ligger som vanligt på sin favoritplats, under granen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar