27 december 2012

skitåpannkaka



I dag vaknade jag upp med värk överallt!
Ryggen värre än nånsin, lederna värker, benen hänger inte med, fingrarna domnar och jag blir ledsen såklart. Och oroad förstås.
Efter två tabletter Alvedon la jag mig igen i hopp om att det skulle bli bättre.
Det blev det....lite.
Blev dessutom skitsur på Rudolf som hade hunnit med att både möblerat om OCH målat väggarna marinblåa i vardagsrummet medans jag låg och var döende i sovrummet.
Som tur var så var det bara en av mina skumma drömmar jag drömt.
I går natt drömde jag att jag var i Alperna med Carina Ekesand och åkte skidor.
 Hur jäkla galet lät inte det, jag? Alperna? med henne?
Inte en siffra rätt.

Lägger nog ner bloggen idag, är inte på humör.
Fast under har skett tidigare, vem vet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar