15 december 2012

Vovvar i parti och minut


Godmorgon Lördag!
 Idag ska jag åka med Jogge och Emilie till Stockholmsmässan och titta på det bästa som finns, nämligen hundar. Katter är förstås också det bästa som finns fast just denna dag är det hundarna som har huvudrollen.

Det ska bli superkul och jag är rädd att jag kommer ta varendaste liten hund med mig hem!

Har sovit jättedåligt i natt, knappt något alls.
Rolf kom hem 03.05 och efter det kunde jag inte somna om. Var klarvaken! 
Klockan 6.00 bäddade jag ner mig på soffan, inte för att att han snarkade eller luktade illa eller så, 
för det gjorde han inte. Märkligt, verkar vart en lugn kväll för kraken, han kanske inte ville riskera "magsjuka" igen.....?! Haha!

Somnade väl till en stund på sofflocket tills nästa favorit väckte mig, Gustav.
Kommer bli trött idag, tur att man är ledig.

Nu måste jag sätta fart, 11.00 ska jag vara på Norrboda. 

Ha en härlig lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar