23 juni 2014

BästaLåtenEver





Var bara tvungen att glutta på Lotta på Liseberg, fast det tog emot. Hon är liiiiite för klämkäck för min smak.  Men det annonserades om att Jonas Gardell skulle vara med. Jonas är en utav mina idoler och jag älskar allt han gör. Han är bara så fantastisk!
Blev därför överlycklig när min favoritlåt framfördes! Älskar den här låten och jag längtar så till den 8 november då jag tar med mig Rudolf för att titta på just Livet är en Schlager på Cirkus. Julklapp från min fina familj. Tack rara, ni vet hur man gör morsan glad!

Sen som bonus blev det också lite allsång till När vi gräver guld i USA, från -94.  Jag sjöng för full hals och maken suckade. Den låten ger fortfarande en härlig känsla, för jäkla bra låt!
Var en underbar sommar den där för tjugo år sen.

Nu åter till fotbollen, Brassarna mot Kamerun, heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar