29 juni 2014

GofflaPåDu


Även jag fastnade på bild i fredagskväll när jag gofflade i mig friterat!  Ser ni skillnaden på glasstorlek OCH mängd vin i våra vinglas?
Dricker man rödvin så är det tydligen alla sorter fulla guldfiskskålar medans om man som jag drack vitt vin så var det halvfullt litet snapsglas...

 

 Rudolf grillade hamburgare till lunch idag, var inte så sugen men åt i förebyggande syfte. Vet aldrig när det serveras mat nästa gång. Jag hade ju ätit min beskärda hamburgerdel i helgen redan. Vi stannade nämligen och åt på en bekant hamburgerrestaurang på både dit och hemvägen. Fast på hemvägen tog jag en Wrap i stället. Good girl!

Skojade till det och lekte  med min lilla hamburgare att jag var på Mandys. 
Inte riktigt lika fint som originalet. Rolf trilskades att sitta ute medans jag frös halvt ihjäl och valde ett ledigt fönsterbord i köksregionen.

Nu är tanken att Emilie och jag skulle ta en sväng i Lejondalsspåret med lillfisen. Men vad händer då? Jo, givetvis så öppnar någon dåre vattenkranen och det börjar ösregna...igen! Skit då, inget roligt att trava där nere i regnet.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar