24 juni 2014

PaoloLevererarIgen



Tjenare tjenare!
Här har ni mig som inte gjort ett dugg i dag. Bara slappat, fikat, sovit och pratat i telefonen. Så himla skönt!
Mia kom hit på förmiddagen på en snabbfika, alltid lika kul. Sen har jag pratat med en hel del andra trevliga vänner bl.a Ingrid, Anne H, Emilie och mamma..
Den sistnämnda gjorde mig besviken, vet inte varför. Men hon kan verkligen vräka ur sig så onödiga saker. Blä!

Får middagsgäster snart. Två glada pajsare och en om möjligt ännu gladare hund som från och med september inte kan kallas Norrbodatomtarna som jag oftast säger. Nu blir det Safirtomtarna i stället.
Lät väl tjusigt?
Jag har haft grytan kokande sen 9.00 i morse, det vankas långkokt kalvkött. Ni vet det jag tjatat om vid tidigare tillfällen. Det ska bli så förbaskat gott! Ett Paolo Robertorecept, han kan han, den killen.


Nu ska bara gnocchin kokas och blandas ihop med kastrullinnehållet sen är man i himlen för ett tag. Mums!
Jobb i natt, har preppat med två timmars sömn på eftermiddagen så det ska nog gå bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar