1 juni 2014

SvullenFossingFortfarande



Godmorgon!
Skuttade upp redan vid 11.30 och är på väg så smått till Wenngarn inom kort. Har fått en liten lägesrapport från Frida och lilla Iris som är där. Det är MASSOR med folk och allt är SÅ FINT.

För övrigt måste jag visa er två bilder av min fot/fotknöl....som inte ser helt 100 ut efter en natt på jobbet. Eller förresten den har sett ut så länge nu.



Jag ber om ursäkt för vita, svettiga ben, fläckvist med behåring och strumpbett. Men det är fanimig inte lätt att raka ben och fötter i duschen där läsglasögonen immar igen på två röda.
Om jag har ont? Så förbannat! Åtta dagar efter min studsmattedebut och fortfarande mycket svullen, borde jag söka läkare?

1 kommentar:

  1. Ja. Du. Borde. Söka. Läkare! Trodde jag du redan hade gjort?! Ajaj, stackars fossingen! Fixa!
    Krya på dig. Du måste ta hand om dig, en mormor med foten i ständigt högläge duger inte! :)

    SvaraRadera