15 juni 2014

UpDateSöndag



Inte många knop har presterats idag. Sov en stund på eftermiddagen med Gustav som sällskap. Rudolf snarkade också i soffan, vi valde sovrummet.
Unnade oss lite smaskig hämtmat från favoriten i Bålsta till middag.
Kinamat när den är som bäst. Pekingsoppa, vårrullar, biff med tomat och biff med grönsaker för 296:-. billigt och förjäkla gott. Alltid välfyllda lådor därifrån, blir en stadig lunch till mig i morgon också.

Micke W kom för att hämta bilen han lämnade här i går, sen kom lilla familjen Gomez-Pettersson.
Vi fikade och åt kaloririkt fikabröd som dom hade med sig. Carlos och jag myste, i morgon kommer han till mig redan klockan 9.00.
Vi ska ha en heldag tillsammans och jag hoppas foten håller för en promenad i skogen.

 Den här bilden tog Emilie i går kväll, hon har pyntat mig med lite guldsnören

 Nästan hela min fina familj, saknar Erika såklart!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar